Wil jij in één overzicht de voortgang van je dossiers bewaken? Je klant sneller en efficiënter helpen en ook nog eens voldoen aan de wettelijke eisen? Dan is Case Management wat je zoekt.
Case Management is een oplossing die een doorsnede toont van al jouw dossiers door middel van slimme weergaven, filtertechnieken en zoekfunctionaliteit. Je hebt de mogelijkheid om aan ieder dossier (automatisch) een Microsoft 365 omgeving te koppelen. Kies daarbij uit het moderne Microsoft Teams of de standaard SharePoint middelen.
Portiva heeft een systeem ontwikkeld
waardoor wij sneller en efficiënter kunnen werken
Irene Pasmans,
Inspecteur SNCU
Met Case Management bepaalt jouw organisatie hoe dossiers eruit komen te zien en welke functionaliteiten ondersteund worden.
Bepaal zelf jullie dossier template en de informatie die daarbij opgeslagen wordt
Bepaal welke proces een dossier doorloopt
Organiseer de taken die bij een type dossier of dossier status horen
Raadpleeg het logboek van alle activiteiten rondom een dossier
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.