Webinar: Documentsjablonen in Office 365

15 februari 2018  10:00  Webinar

Documentsjablonen in Office 365  

Op donderdag 15 februari om 10.00 uur organiseren wij samen met onze partner iWRITER een gratis webinar over documentsjablonen in Office 365.

Binnen Office 365 is het mogelijk om in SharePoint documentsjablonen aan bibliotheken te koppelen. Hiermee maak je het voor gebruikers eenvoudig om vanuit een bibliotheek het juiste sjabloon te kiezen. Echter dit heeft wel een aantal beperkingen. En juist waar SharePoint ophoudt, daar gaat de documentcreatie tool van iWRITER verder.

In dit webinar laten we samen met iWRITER zien:

  • Wat de standaard sjabloon mogelijkheden van Office 365 zijn.
  • Wat de beperkingen van Office 365 zijn.
  • Hoe iWRITER het beheer van sjablonen vereenvoudigt.
  • En hoe je zelfs externe data in documenten kan verwerken.

 

Portiva en iWRITER

Als Microsoft Gold Partner richten wij ons volledig op Microsoft platformen als SharePoint, Office 365 en Azure. Door ons partnership met iWRITER bieden wij jouw organisatie een eenvoudige en professionele documentcreatie binnen Office 365 om altijd en overal over de meest up-to-date Office sjablonen te beschikken.

 

Aanmelden

Benieuwd hoe eenvoudig het voor jouw organisatie is om altijd en overal over de meest up to date Office sjablonen te beschikken? Schrijf je dan nu in voor ons webinar.

 

Sprekers

Maarten Eekels
CTO Portiva en Microsoft MVP
LinkedIn 

 

Ton van Tilburg
Business Development Manager iWRITER
LinkedIn

Interesse in dit webinar?

Schrijf je direct in

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Portiva

Neem contact op

info@portiva.nl

Coltbaan 4E
3439 NG Nieuwegein

+31 (0)85 - 489 1008

Meer informatie?



Share This