Klantcase

Microsoft Teams

Microsoft Teams voor VodafoneZiggo

Complexe personeelsprocessen doorlopen in minuten in plaats van dagen!Banner_Case_Vodafoneziggo_Teams

VodafoneZiggo, waar we al eerder Valo Intranet mochten implementeren, wilde medewerkers een centrale, efficiënte manier van communiceren en samenwerken bieden. 

Het IT-landschap bevatte veel schaduw-IT, zoals WhatsApp en Slack, en medewerkers moesten hun informatie en documenten vaak bij elkaar zoeken uit mailboxen, lokale schijven en verschillende cloud drives. 

Kernwaarden ondersteunen

De waarden van VodafoneZiggo zijn: open up, step up, team up. Maar om deze waarden te ondersteunen was een betere digitale werkplek nodig. Dat werd Microsoft Teams. We hielpen VodafoneZiggo met het opzetten van alle beheerprocessen rondom Teams en met het inrichten van de adoptiestrategie.  

Lees de volledige case

Wil je meer weten over het gebruik van Microsoft Teams in jouw organisatie? Vul het formulier in.

Wil je meer weten over Microsoft Teams?