Webinar on Demand

Event

Modern Workplace

Webinar: Verhoog je persoonlijke productiviteit

Herken je dit? Je werkt met je team in een Planner bord voor het bijhouden van taken en acties. Maar tegelijkertijd heb je ook een persoonlijke takenlijst, die je bijvoorbeeld bijhoudt in To do of Outlook. Hoe breng je al die taken samen? Hoe houd je overzicht? En zorg je ervoor dat je echt productief bent op een dag?  

In dit webinar laten we zien hoe je jouw persoonlijke productiviteit kun verhogen, met de ‘Getting Things Done’ methode en Teams Tasks. 

Wat bespreken we in dit webinar:
Microsoft introduceert in juni een nieuwe functionaliteit in Microsoft Teams: Tasks. In Tasks worden alle taken uit zowel je Planner als To do samengebracht/gesynchroniseerd. Super handig! Op termijn worden ook andere plekken waar taken voorkomen, zoals Outlook of Office documenten, ook toegevoegd. Met Tasks breng je dus al je taken samen, ongeacht waar je ze aangemaakt hebt.

Wat zijn de take-aways

  • De 7 stappen van de Getting Things Done methode.
  • Introductie van Microsoft Teams Tasks.
  • Best practices voor het bijhouden van taken en de indeling van je werkdag.
  • Verschillende live voorbeelden van Planner borden.
Benieuwd hoe je jouw persoonlijke productiviteit kunt verhogen? Bekijk dit webinar! Je ontvangt praktische tips, zodat je direct aan de slag kunt.  

Bekijk de opname